Abgeschlossen

Spreadsheet for keeping track of business sales, income, paid invoices, months, totals etc.

Dieses Projekt wurde von beltran0404 für $30 AUD in 2 Tagen erfolgreich abgeschlossen.

Erhalten Sie kostenlose Angebote für ein Projekt wie dieses
Arbeitgeber arbeiten
Projektbudget
$10 - $30 AUD
Abgeschlossen in
2 Tagen
Angebotsanzahl
12
Projektbeschreibung

nice and simple put logo in there somewhere.

Monthly tabs, dates, (quote, invoice, receipt numbers), customer name, owing amount, paid amount,

colours to indicate jobs are ( Quote stage, Current or finalized ) say yellow, red and green?

I have attached the quote, receipt and invoice PDF's i am using,

the sheet should indicate the job types also, i have 4 types BAL Assesment, TestTag Fire, TestTag Electrical and OTHER

would like totals easily seen for the months quarters and years.

plus any other features that will assist. or make it easier.

MAIN reason for this sheet is to TRACK INCOME, FIND JOBS NOT PAID, TOTAL INCOME FOR MONTHS ETC.

Möchten Sie Geld verdienen?

  • Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitraum fest
  • Skizzieren Sie Ihr Angebot
  • Bekommen Sie Geld für Ihre Arbeit

Heuern Sie Freelancer an, die auch auf dieses Projekt geboten haben

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online