Find Jobs
Hire Freelancers

Billingual Secretary [Spanish/English]

$250-750 USD

Geschlossen
Veröffentlicht vor mehr als 10 Jahren

$250-750 USD

Bezahlt bei Lieferung
Looking for a bilingual secretary to answer skype calls, give support to customers through a live chat, use a CRM system, and do basic task like emails and phone calls, working from home in regular business hours in American Central Time, Monday - Friday. Please send your resume and best starting monthly pay. Thanks.
Projekt-ID: 5189589

Über das Projekt

6 Vorschläge
Remote Projekt
Aktiv vor 10 Jahren

Möchten Sie etwas Geld verdienen?

Vorteile einer Ausschreibung auf Freelancer

Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitrahmen fest
Für Ihre Arbeit bezahlt werden
Skizzieren Sie Ihren Vorschlag
Sie können sich kostenlos anmelden und auf Aufträge bieten
6 Freelancer bieten im Durchschnitt $478 USD für diesen Auftrag
Avatar des Nutzers
I'm a native spanish speaker. I can do this job with accuracy and quality. Feel free to PM for details. I can adjust my bid to your requeriments.
$500 USD in 30 Tagen
5,0 (27 Bewertungen)
5,3
5,3
Avatar des Nutzers
Hello, I am a full-time freelancer, I have the skills and resources required to get your project in time. I live in Guatemala, Central America, I would like to know more about what CRM do you use?
$555 USD in 30 Tagen
5,0 (1 Bewertung)
1,0
1,0
Avatar des Nutzers
I am bilingual (English/Spanish) and live in New York. I hold an MBA in international business and a BBA in economics and business administration. I have experience with administrative support for a finance and travel company. I have all the technological requirements, and I am very proficient with office software (QuickBooks pro advisor). I have Skype and very fast internet connection and I am available to work Monday through Friday 9 to 5. An appropriate monthly pay would be $500 a month.
$555 USD in 10 Tagen
5,0 (1 Bewertung)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
A proposal has not yet been provided
$555 USD in 30 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
I'm a native Spanish-speaking professional experienced in working as a Secretary for years, also writing articles and translating from English and French into perfect Spanish. I'm the person you need! I hold a Degree in International Studies, and I was the Assistant of the Consul of Malaysia in my country, so my English level is also high. I would love to start working on your project since your field sounds very interesting, I've worked as an online marketing assistant for years and my Time Zone fits yours. My Spanish level and grammar are excellent. Please contact me so that I can send you some job references and start asap! Thanks.
$450 USD in 10 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0

Über den Kunden

Flagge von UNITED STATES
McAllen, United States
5,0
3
Zahlungsmethode verifiziert
Mitglied seit Sept. 27, 2011

Kundenüberprüfung

Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.