Find Jobs
Hire Freelancers

Customer service queen needed, preferably in NY, start tomorrow- US ONLY

$1500-3000 USD

Geschlossen
Veröffentlicht vor mehr als 9 Jahren

$1500-3000 USD

Bezahlt bei Lieferung
We're an energetic and ever-growing e-shop on the hunt for a customer service queen to manage our customer service- emails, phone support and live chat. You need to be as energetic (at least!) as us and very committed (we're like a family) We are looking for organized people, with a work ethic, administrative skills, fast with computer and great with people. You should be patient and friendly with our customers over the phone and at the same time be able to manage those tough angry customers without being intimidated. This is a long term job. Mon-Fri- 7 hours a day- emails, phone support, live chat Sat-Sun- 2 hours a day- emails only $1500-$1800 a month. We prefer new yorkers.
Projekt-ID: 6492919

Über das Projekt

4 Vorschläge
Remote Projekt
Aktiv vor 9 Jahren

Möchten Sie etwas Geld verdienen?

Vorteile einer Ausschreibung auf Freelancer

Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitrahmen fest
Für Ihre Arbeit bezahlt werden
Skizzieren Sie Ihren Vorschlag
Sie können sich kostenlos anmelden und auf Aufträge bieten
4 Freelancer bieten im Durchschnitt $2.042 USD für diesen Auftrag
Avatar des Nutzers
Hello, I would like to apply for this job. If you are online now please contact me so that we can discuss about it. Best regards, Jasenka J.
$2.500 USD in 30 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
A proposal has not yet been provided
$2.500 USD in 30 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Sept. 25, 2014 Hello, my name is Angelica Rivera. Over the last 10 years I have been a customer care phone representative for companies such as Wal-Mart and Home Depot.. Until recently I worked in the field visiting businesses, performing verification interviews, (of their business practices and policies) and inspections. Now I prefer to work from home performing customer care via phone, email, and chat.. This month I worked for an Odesk client with his online electronics business, by answering phones and chat lines. My l office is equipped with high speed internet, fax, copier and scanner, business phone and headset. I am finishing an intensive customer service class guaranteed to increase my professional customer service and commerce skills. I am starting a part time Odesk project this week wherein I am the intermediary between a clients' s business software issues and our tech team. I will attempt to troubleshoot the glitches before creating a support ticket with IT. You will notice that within 15 minutes, I scored in the top 30% in the customer service and English skills tests. If given an opportunity to test my skills with your company, I assure you I will generate an increase in business, profits and consumer care and trust. Please contact me today! Thank you, Sincerely, Angelica A. Rivera
$1.500 USD in 0 Tag
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0

Über den Kunden

Flagge von CHINA
Jiaxiang, China
5,0
3
Zahlungsmethode verifiziert
Mitglied seit Sept. 28, 2013

Kundenüberprüfung

Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.