Find Jobs
Hire Freelancers

Virtual Assistance (in German langue level C2 only)

€18-36 EUR / hour

Geschlossen
Veröffentlicht vor 13 Tagen

€18-36 EUR / hour

Ich benötige Unterstützung in der vorbereitenden Buchhaltung, Reiseplanungen, Wechsel Handyanbieter etc.. Wir starten mit einem kleinen Budget von zunächst 100 Euro. In der 2. Phase dann deutlich mehr.
Projekt-ID: 38072769

Über das Projekt

15 Vorschläge
Remote Projekt
Aktiv vor 7 Tagen

Möchten Sie etwas Geld verdienen?

Vorteile einer Ausschreibung auf Freelancer

Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitrahmen fest
Für Ihre Arbeit bezahlt werden
Skizzieren Sie Ihren Vorschlag
Sie können sich kostenlos anmelden und auf Aufträge bieten
15 Freelancer bieten im Durchschnitt €29 EUR/Stunde für diesen Auftrag
Avatar des Nutzers
Ich habe die Projektdetails gelesen und bin bereit, Ihnen als virtueller Assistent zu dienen. Ich bin ein erfahrener Freiberufler und habe meine Dienste vielen meiner zufriedenen Kunden zur Verfügung gestellt. Zu den Aufgaben, die ich während meiner Arbeit als virtueller Assistent ausgeführt habe, gehörten Webrecherche, Dateneingabe, Datenkonvertierung, Transkription, Texteingabe, Kundenservice, Verwaltung von Online-Shops usw. Sie können in meinem Portfolio auch nach ähnlichen Projekten suchen, die ich durchgeführt habe. Kontaktieren Sie uns gerne, um das weitere Projekt zu besprechen.
€18 EUR in 40 Tagen
5,0 (5 Bewertungen)
4,8
4,8
Avatar des Nutzers
Hello, Greetings! I am writing to express my interest in "Virtual Assistant" position for assist you preparatory accounting, travel planning, changing cell phone providers, etc. I am agree work with your budget of initially 100 euros. https://www.freelancer.com/projects/accounting/Payable-Invoice-Reconciliation-Xero/payments I have completed MBA in Finance and MBS in Accounting. I am a QuickBooks Pro-Advisor and Xero-certified user. With close to 12 years of hands-on experience in bookkeeping and accounting, I have amassed a comprehensive portfolio of satisfied clients. Throughout my career, I have demonstrated proficiency in various aspects of accounting, including but not limited to invoicing, reconciliation, tax preparation, payroll management, and the preparation of final Financial Statements. Additionally, I possess expertise in the preparation and lodgement of BAS, IAS, GST, ESIC, EPF and Superannuation. My proficiency extends to a variety of accounting software platforms, including QuickBooks, Zoho Books, Odoo, Wave, Xero, MYOB, Sage-50 and Tally. This versatility enables me to streamline accounting processes and ensure efficient management of financial data. I would welcome the opportunity to discuss how my background and qualifications can meet the needs of your organization in more detail. Thank you for considering my application. I look forward to the possibility of working together. Regards Pangkaj
€18 EUR in 10 Tagen
4,9 (12 Bewertungen)
4,2
4,2
Avatar des Nutzers
As someone who possesses a native-level German fluency and an unrivaled skill set that includes managing finances, planning travel itineraries, and dealing with phone service providers, I am confident that I am the perfect virtual assistant for your project. With over a decade of experience working on similar tasks, I have developed a sharp eye for detail, dutifully tending to tasks like bookkeeping and research writing. Not only do I possess technical tools that are relevant to your project such as proficient knowledge in MS Office Suite and G-Suite, but I also excel at various data-related tasks which will come in handy for managing your accounts and organizing your travel plans accordingly. As your virtual assistant, you can expect my availability 24/7 via Freelancer Messenger and timely completion of tasks without any compromise on quality. Moreover, as a freelancer with deep-rooted dedication towards my work, I have always thrived on achieving utmost customer satisfaction. My budget-friendly approach will ensure that we make the most out of your initial 100 Euros while still delivering exceptional results. Let my skills and commitment sculpt your perfect data dream into reality!
€25 EUR in 40 Tagen
4,7 (8 Bewertungen)
3,5
3,5
Avatar des Nutzers
Hello Sir, As an experience accountant with over 30 years of experience in data handling, I'm confident that I can deliver exceptional result in your project. With a keen eye for detail and commitment to accuracy, I ensure that every information is executed accurately My skill and experience allows me to get the job done quickly without compromising quality .I am committed to meeting deadline and exceeding expectations, ensuring that the project is completed efficiently and effectively. I will be glad to have the opportunity to contribute to your business and I,m available to discuss your project in more details at your convenience. Feel free to reach out for any concern. Thanks & Regards Bibhas Choudhury
€27 EUR in 40 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Erfahrene Koordinatorin/Projektmanagerin mit diversen Fähigkeiten und Kenntnissen im administratorischen und organisatorischen Bereich.
€36 EUR in 20 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Hallo, ich habe bereits als digitale Assistentin in der IT- und Marketingbranche gearbeitet und bin dadurch in vielen Dingen wie Organisation, Planung und Strukturierung bewandert. Ich würde mich sehr über eine Rückmeldung freuen. MfG
€27 EUR in 30 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
As a Finance Executive at Vyapar, a leading business accounting and invoicing software company, I was responsible for preparing and analyzing financial statements, audits, and TDS. I worked with the company's Charted Accountant to ensure compliance with accounting standards and regulations, and I leveraged my accounting and Excel skills to perform various tasks, such as reconciling accounts, creating invoices, and generating reports. I also communicated effectively with managers, executives, and stakeholders, explaining complex finance topics in clear terms. I have a MBA degree in Accounting and Finance from Rajasthan Technical University, Kota, and a BCom and MCom degree from Maharaja Ganga Singh University, Bikaner. I have over two years of work experience in the finance field, and I am passionate about helping businesses grow and succeed. I am a proactive, reliable, and collaborative professional, who values integrity, innovation, and excellence. I am always eage
€20 EUR in 40 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Sehr geehrte Damen und Herren, ich bewerbe mich hiermit für die ausgeschriebene Stelle, um Sie bei der vorbereitenden Buchhaltung, Reiseplanungen, sowie bei organisatorischen Aufgaben wie dem Wechsel des Handyanbieters zu unterstützen. Mit meinen soliden Kenntnissen im Bereich Finanzbuchhaltung bin ich überzeugt davon, einen wertvollen Beitrag zu Ihrem Team leisten zu können. Ich freue mich darauf, von Ihnen zu hören und stehe für weitere Fragen gerne zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen, Özgür Tükenmez
€75 EUR in 40 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Guten Tag, durch meine langjährige Erfahrung als Assistenz der Führungsebene, gehört der angegebene Aufgabenbereich zum Tagesgeschäft. Gerne würde ich Sie dabei unterstützen. Sollten Sie weitere Fragen haben, stehe ich Ihnen gerne jederzeit zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen
€30 EUR in 15 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Ich kann sehr gut reisen organisieren da ich öfter im Ausland bin und außerdem arbeite ich mit verschiede Software zusammen
€27 EUR in 40 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Sehr geehrte Damen und Herren, mein Name ist Eleen Rehberg und ich bin virtuelle Assistentin. Ich möchte Ihnen gern den Rücken freihalten, damit Sie sich auf das Hauptgeschäft konzentrieren können. Meine Werte: Ich bin ein zuverlässiges Organisationstalent, erledige mir gestellte Aufgaben Wunschgemäß, zeitnah und vor allem mit hoher Konzentration. Meine Dienstleistungen: Kundensupport jeglicher Art Bearbeitung Kundenanfragen Bewerbermanagement Lohnstundenerfassung vorbereitende Buchhaltung Stammdatenpflege Backoffice Versand Ihrer Post digital und schriftlich digitale Ablage Präsentationen Recherche Arbeiten Rechnungs-/ Angebotserstellung Reiseplanung Administrative Unterstützung Terminplanung E-Mail-Management Dateneingabe und -Verarbeitung Dokumentenmanagement Ich freue mich auf Ihre Rückmeldung und auf eine Zusammenarbeit. mit freundlichen Grüßen Eleen Rehberg
€18 EUR in 36 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0

Über den Kunden

Flagge von GERMANY
Berlin, Germany
0,0
0
Zahlungsmethode verifiziert
Mitglied seit Feb. 20, 2023

Kundenüberprüfung

Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.