Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$16 USD / Stunde
Flagge von DOMINICAN REPUBLIC
santo domingo, dominican republic
$16 USD / Stunde
Es ist derzeit 11:52 PM hier
Beigetreten am August 11, 2016
0 Empfehlungen

Daridza T.

@DaryTej

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
0%
0%
$16 USD / Stunde
Flagge von DOMINICAN REPUBLIC
santo domingo, dominican republic
$16 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

Virtual Assistant - Data Entry & Processing Expert

I am venturing as a freelance. I’d like to spend more time with my kids. I am a determined person, with high common sense, great capacity for analysis and capable of developing creative and innovative solutions for the fulfillment of the objectives set by the organization. I work under pressure, making decisions with objectivity and effectiveness. I’m business administration Professional with a Master in Commercial Management and Marketing. Able to develop short- and medium-term marketing and sales strategies. Develop sales dashboard, design; sales forms excel tool, Forecast, budgets etc. I'm expert in Data entry and processing using Excel, word, power point, MS Project, Doors, PDF, with more than 10 years. I develop, design and customize power point presentation for any purpose. I’m Specialist in Requirement management and the Doors tool an I have experience in project management too. I can be a personal assistance too.

Kontaktieren Sie Daridza T. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Erfahrung

Planning / Requirements Management

Siemens SRL. Line 2B Metro Santo Domingo,
Feb. 2016 - Juni 2018 (2 Jahre, 4 Monate)
Develop and coordinate Planning Management and Requirements Management Coordinate and develop meetings and trainings events with the core team, costumer and all consortium members. manage the agenda, Train and support the project team in the requirements management process. Lead and manage the Requirements Management process on time. make and send a monthly update to the project management. Manage and update the DOORS tool.Develop and keep the Schedule updated the Metro santo domingo project

Trade marketing / Brands execution sales point Management

Distribuidora Corripio SA.- Coasis
Juni 2013 - Feb. 2016 (2 Jahre, 8 Monate)
Planning and control all events for the sales force and other areas. (Product launching, incentives presentation, incentive trips coordination events. Develop and implment projects for sales points. The project included: work forms design; sales evaluation forms excel tool, Excel control tool, measurement and presentation of results. Development and direction of the strategic plans for 6 brands Planning the monthly forecast of sales unit. Manage the Trade marketing brand budget.

Planning and productivity / Trade marketing analyst

AB inbev / Cerveceria Nacional
Apr. 2009 - Mai 2013 (4 Jahre, 1 Monat)
Procurement planning management for supplies, raw materials, imported beers and soft drinks. Control the inventory of raw material and production supplies. Update and control productivity indicators (Logistic, operation and distribution). Development and implementation of incentives programs for sellers, according to company strategic plans including monthly presentations of the results to the Commercial Sales Director.

Ausbildung

Master in commercial management and marketing

Universidad Rey Juan Carlos, Spain 2015 - 2016
(1 Jahr)

Bachelor of Business Administration with Marketing concentration

Instituto Tecnológico de Santo Domingo, Dominican Republic 2002 - 2009
(7 Jahre)

Qualifikationen

Certification of Business English: Management and Leadership

Arizona State University/ Coursera
2018
In this course, promoted manager as she builds and leads team to success. Practice the language and styles of communication needed in English for: Recruiting and training professional team work together with integrity and respect Managing and participating well-organized meetings Making telephone conferences efficient Writing professional emails. easy to read Activities course will give the opportunity to share experience form other professionals

Kontaktieren Sie Daridza T. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden

Ähnliche Vorzeigeprojekte ansehen

Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.