Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$5 USD / Stunde
Flagge von NIGERIA
ibadan, nigeria
$5 USD / Stunde
Es ist derzeit 10:44 PM hier
Beigetreten am Oktober 17, 2023
0 Empfehlungen

Funmilayo Mary A.

@Funmade

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
100%
100%
$5 USD / Stunde
Flagge von NIGERIA
ibadan, nigeria
$5 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

Support Specialist skilled inPhone/Live-Chat/Email

I maintain your brand name and reputation as a professional customer support specialist by providing excellent customer service via email, phone, and live chat channels, improving customer loyalty, and thereby growing the number of customers in your organization by providing excellent customer support. To resolve issues amicably, a professional customer service representative must be empathetic and thoroughly trained. When you hire a customer service representative who is concerned about your firm's well-being, you will be able to tell how your customers are treated. Active listening skills, troubleshooting abilities, and empathy are all skills that can be used when dealing with irate customers, and these skills are possessed by an experienced customer service representative. My experience in customer service includes using successful customer relationship management techniques, such as using CRM tools like Zendesk, Intercom, Hubspot, etc, to effectively manage customers. Due to my experience as a customer support specialist over the last three years, I have been trusted with the responsibility of providing quick troubleshooting and problem-solving services to ensure customer loyalty. It will be my pleasure to deliver the same results for you as well. Here are my core competencies as a customer support specialist: 1. Responding to complaints and concerns of customers promptly and accurately. Keeping a constant watch on market developments and product developments for better customer service. 2.Responding to customers' questions politely and promptly via email, phone, or live chat. 3. Keeping detailed records of all customer inquiries and complaints. 4. Resolving complex or unresolved client issues by escalating them to the relevant manager or division for further review and resolution. 5. Troubleshooting and resolving problems with the company's products or services. 6. Providing customers with accurate and current product knowledge and information. My skills as a customer support specialist are as follows: Escalation and Resolution Management. Customer Relationship Management. Tickets Creation and Management. Active and Empathetic Listening. Telephone Etiquettes. Effective Phone, Live-chat, and Email Support. Troubleshooting. Answering Product Questions. Call Logging/Report. About Me: My goal as a customer service specialist is to ensure that my clients get a full experience of my expertise. You can start by sending me a message through Freelancer.com if you would like to have me on your team.

Kontaktieren Sie Funmilayo Mary A. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Portfolio

11770650
11770650

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Erfahrung

Customer Support Specialist

Klirview Engineering and Construction Works Ltd
Aug. 2021 - Dez. 2023 (2 Jahre, 4 Monate)
I assisted customers with inquiries, complaints and requests while utilizing computer skills to navigate CRM software like FreshDesk and Hubspot to track customer's interactions, analyze data, and streamline business transaction processes. I responded to customer inquiries promptly and professionally and resolved client’s concerns. I also collaborated with other teams to ensure accurate and up-to-date customer data and generated reports and analyzed metrics to measure customer satisfaction.

Ausbildung

Bsc Accounting

Adekunle Ajasin University, Nigeria 2006 - 2010
(4 Jahre)

Kontaktieren Sie Funmilayo Mary A. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden
Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.