Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$5 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
olongapo city, philippines
$5 USD / Stunde
Es ist derzeit 5:33 PM hier
Beigetreten am März 5, 2017
0 Empfehlungen

Ron A.

@Thesims4

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
olongapo city, philippines
$5 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

I will be your AMAZING VIRTUAL ASSSISTANT

Could this be a random circumstance? Or could this be fate? Both of us don't know it yet. But what I know is that you came to Upwork with a need and/or a problem that needs to be solved. And I know you're tired going through other freelancer's profiles - pretty sure a lot of them are bland, some are meh and, yeah, well I'm sure some of them are okay. But here you are, still searching. Let me tell you why your search stops here - WITH ME. Here are a few, among other things, (let's just go with) stuff I have heavy experience on that will surely make your campaign/project solved efficiently, effectively - and successfully: I'll handle your social media accounts by: - Posting interesting captions and even product descriptions - hashtag and trend research - create and post engaging content - handling customer service concerns - managing social media messages My Customer Service Responsibilities list: - Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication. - Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools. - Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas. - Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution. - Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents. - Follow communications procedures, guidelines, and policies. - Take the extra mile to engage customers. eBay Store Management - Processing Refunds, Returns, and Replacements - Order Processing - Email and Live Chat Support Data Entry Operator - Excellent attention to detail - Ability to multitask effectively - Strong written and verbal communication skills - Ability to perform repetitive tasks with a high degree of accuracy - Comfortable working independently with minimal supervision Still, think this is just a random circumstance? Let me know.

Kontaktieren Sie Ron A. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Kontaktieren Sie Ron A. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden

Ähnliche Vorzeigeprojekte ansehen

Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.