Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$8 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
cabuyao city, philippines
$8 USD / Stunde
Es ist derzeit 7:26 PM hier
Beigetreten am Mai 24, 2016
5 Empfehlungen

Regine B.

@ginne24

5,0 (29 Bewertungen)
6,0
6,0
98%
98%
$8 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
cabuyao city, philippines
$8 USD / Stunde
97 %
Abgeschlossene Arbeiten
100 %
Budgetgerecht
100 %
Pünktlich
13 %
Wiedereinstellungsrate

Experienced and Highly Skilled Virtual Assistant

I have worked in the BPO industry for 6 years. I have handled different campaigns both US and UK clients. Here are the summary of my competencies: 1. Excellent Communication Skills Developed through experience in customer service, feedback and coaching sessions, training opportunities and communication training with com coaches. 2. Excellent Computer Literacy Proven through daily use of word, excel and power point as part of our daily task such as end of day reports, deep dive analysis and daily stats update. 3. Excellent Leadership Skill Developed through performing SME Roles such as handling and supporting teams, coaching and providing feedback to bottom performers, nesting and production agents, facilitating trainings and product/service updates 4. Excellent Interpersonal Skills Developed through daily collaboration with other resource units such as Q.A, Com coaches and Operations. As an SME, we are being assigned to different teams and different types of agent. In addition to that. I am highly experienced with Customer Support and CRM platforms like Zendesk, Freshdesk, and Ladesk, Gorgias, Reamaza and Gsuite. I have handled different eCommerce platforms such as Shopify, eBay, WooCommerce, and BigCommerce. I handled all inquiries via email, chat or phone that is related to; -Order Status -Order Fulfillment -Delivery Status -Product Inquiry -Returns and Exchange -Refunds and all other concerns

Kontaktieren Sie Regine B. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Portfolio

10752461
3287145
3287142
3287139
3246044
3216065
10752461
3287145
3287142
3287139
3246044
3216065

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Zeigt 1 - 5 von 24 Bewertungen
Bewertungen filtern nach:
5,0
$347,94 USD
Everything was great!
Data Processing
Data Entry
D
Flagge von Vladimirs T.
@detgroup1
•
vor 3 Jahren
5,0
$260,16 USD
Very professional work and very helpful person!
Internet Marketing
Data Processing
Data Entry
Research
Excel
+1 mehr
B
Flagge von Online W.
@bys2012
•
vor 4 Jahren
5,0
$110,00 USD
She's super helpful and worked really well and on time
Data Processing
Data Entry
Customer Support
Virtual Assistant
Web Search
Avatar des Nutzers
Flagge von Amer B.
@amerbarham
•
vor 5 Jahren
5,0
$4,00 USD
This is the best freelancer that ever happened to me, she is very flexible and keen to detail. Thank you!
Avatar des Nutzers
Flagge von Moffat M.
@Karasinkamoses7
•
vor 5 Jahren
5,0
$2,00 USD
Regine has a great attention to detail, easy to work with, fast learner and able to follow directions. She's smart, very good in speaking English and I never had any problem with communication.
Data Entry
Research
Excel
Order Processing
+1 mehr
Avatar des Nutzers
Flagge von Jonnalyn F.
@jonna88
•
vor 6 Jahren

Erfahrung

CUSTOMER SERVICE AND SALES SUPPORT

Convergys Corporation Philippines
Nov. 2015 - Juni 2016 (7 Monate, 1 Tag)
CONVERGYS (Novermber 2015 – Present) Job Title: Customer Services and Sales Support Job Title: Financial Service Associate

SUBJECT MATTER EXPERT

CONVERGYS CORPORATION PHILIPPINES
Okt. 2012 - Okt. 2015 (3 Jahre)
• Supervise both Nesting and Production agents • Serve as mentor and coach to the agents to address performance issues.. • Monitor calls to maintain quality standards and targets. • Work with other members of the Operations such as team leaders and Operation Managers to develop site wide action plans. • Conducts Scenario Based Training for Nesting and Production Agent. • Trained and coached weekly thru Triad Coaching/Feedback.

BILLING & SERVICES ADVISOR

CONVERGYS CORPORATION PHILIPPINES
Sept. 2012 - Okt. 2013 (1 Jahr, 1 Monat)
• Provide customer service and billing support through clear and efficient communication • Handle complaints and problem solving in the best interest of both customer and company • Consistently provide excellent customer service through efficient call handling. • Complete research and projects in a timely manner

Ausbildung

BS PSYCHOLOGY

Our Lady of Fatima University, Philippines 2006 - 2010
(4 Jahre)

Kontaktieren Sie Regine B. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden

Zertifikate

numeracy_1.png Basic Numeracy 1 83%
uk_english1.png UK English 1 80%
us_eng_1.png US English 1 75%

Ähnliche Vorzeigeprojekte ansehen

Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.