Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$6 USD / Stunde
Flagge von NIGERIA
abuja, nigeria
$6 USD / Stunde
Es ist derzeit 1:50 AM hier
Beigetreten am Mai 31, 2018
0 Empfehlungen

Ifeanyi O.

@ifynosmart

5,0 (5 Bewertungen)
2,9
2,9
100%
100%
$6 USD / Stunde
Flagge von NIGERIA
abuja, nigeria
$6 USD / Stunde
100 %
Abgeschlossene Arbeiten
100 %
Budgetgerecht
100 %
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

Efficient Web Researcher/Virtual Assistant

Need an Online General VA Admin Support Service? I am an efficient, organized individual with 10 years experience in General Admin Support, Internet Research, Virtual Assisting. Proven skills: -Literacy and numeracy skills – Proficient user of MS Office-Word, Excel & PowerPoint. -Internet Research - Social Media Management - PhotoScape Usage - Typing, Customer Service - Email Handling - English Language Proofreading - Business Communications Letter Writing - Employee Communications. WHY HIRE ME? ✔ 100% FULL-TIME FREELANCER ✔ I HAVE A PERSONAL COMPUTER and LAPTOP AT HOME ✔ 9MBps Internet Speed ✔ COMPUTER and INTERNET SAVVY ✔ NEGOTIABLE RATE I Hold a positive attitude. Excels in collaboration. I am reliable, prompt, a quick learner, I would be glad to assist in your projects. Please reach out to me, to discuss how we can work together to free up your time and help you achieve your goals.

Kontaktieren Sie Ifeanyi O. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Portfolio

4377253
4319228
4212502
4212488
4212486
4212485
4377253
4319228
4212502
4212488
4212486
4212485

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Zeigt 1 - 5 von 5 Bewertungen
Bewertungen filtern nach:
3,0
$24,16 USD
Good freelancer, just not the right project for him.
Data Entry
Research
Virtual Assistant
Email Marketing
Social Media Management
A
Flagge von Diego O.
@aimfulmedia
vor 6 Jahren
5,0
$200,00 USD
Good job
Data Processing
Data Entry
Research
Excel
Statistics
Z
Flagge von Chukwuemeka O.
@zugental
vor 6 Jahren
5,0
$23,56 USD
Nice to work with. [23 July, 2018] Nice to work with.
Data Entry
Avatar des Nutzers
Flagge von Tony Gladvin G.
@ewizlab
vor 6 Jahren
5,0
$80,00 NZD
Good work. Will hire again. Thank you!
Data Processing
Data Entry
Excel
Virtual Assistant
Copy Typing
Avatar des Nutzers
Flagge von Eagles
@Eagles90
vor 6 Jahren

Erfahrung

Office Traffic Manager

Blake & Harper Ng (Marketing Communications Consultancy)
Okt. 2015 - Apr. 2018 (2 Jahre, 6 Monate)
● Trained other members of staff in the front office section ● Managed Traffic of all projects, briefs, logistics, and all workflow within and outside the workstation. ● Calculated costs of all jobs, briefs, event activations, branding, miscellaneous media productions and produces invoices for approval of Accounts Department. Key Achievements/Projects  Logistics Supervisor for Media Worship/Launch Nigeria Housing Finance Program NHFP (My Own Home Scheme)2017

Operations P.A to MD/Training Administrator

Business Skills Associate (Training and Management Consultancy)
Juli 2010 - Sept. 2015 (5 Jahre, 2 Monate)
 Prepared correspondences, reports, presentations & managed the executive's schedule.  Scheduled and attended meetings, prepared agendas, and transcribed minutes/interviews.  Oversaw short duration projects relating to training/workshops, transportation, logistics and related functions.  Checked/vetted and developed CEO’s day-to-day to-do-list.  Assisted in arranging travels, accompanying CEO’s travels to manage his schedules and take minutes.

Graduate Trainee |

Afribank PLC Ariaria Branch Aba Nigeria
Apr. 2008 - Juni 2009 (1 Jahr, 2 Monate)
● Met daily KPIs ● Supported operations department as required ● Conducted resolution of customers’ complaints and queries on time, efficiently and initiated a conversation to uncover customers’ needs. ● Provided complete information about services rendered and completes a line of products, taking responsibility to stay up to date and ask for assistance to acquire latest developments. ● Collected customers’ weekly savings and carried out periodically scheduled teller at cash and payments points.

Ausbildung

B.Sc Zoology

Nnamdi Azikiwe University, Nigeria 2003 - 2008
(5 Jahre)

Qualifikationen

Twitter Marketing Leadership

Twitter Flight School
2018
Personal Development in Twitter Marketing.

Workforce Development and Collaboration

YALI NETWORK
2017
Personal Development

Kontaktieren Sie Ifeanyi O. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden

Zertifikate

preferredfreelancer-1.png Preferred Freelancer Program SLA 1 94%
Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.