Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$12 USD / Stunde
Flagge von HONDURAS
san pedro sula, honduras
$12 USD / Stunde
Es ist derzeit 9:45 AM hier
Beigetreten am Juni 9, 2020
0 Recommendations

Oscar M.

@omejia93

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
100%
100%
$12 USD / Stunde
Flagge von HONDURAS
san pedro sula, honduras
$12 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

Customer Service Expert | E-mail handling |

I'm an enthusiastic, reliable, and hardworking individual, who has over 10 years of experience giving professional, efficient, and high-quality service to various call center clients/BPO. I bring a wealth of knowledge, experience, and dedication to the roles of sales, customer service, technical support, and leadership. My passion for learning and working with others will contribute towards my success in these areas. I have had success in managerial and supervisory roles, which demonstrates my ability to lead and manage teams. For the past ten years, I have leveraged my expertise in outsourcing/offshoring to foster collaboration with other driven professionals. I have honed my skills in conflict resolution, sales and negotiations, critical thinking, and problem-solving. This has been an invaluable asset in achieving successful outcomes. In addition to my work experience, I have complete knowledge on Inbound/Outbound, and Email/Chat through SAS & CRM platforms such as Zendesk, Intercom, Jira, and more. This will allow me to be more efficient in my position. Educated in a bilingual Academy: English & Spanish

Kontaktieren Sie Oscar M. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Erfahrung

Technical Specialist

Partner Hero
Okt. 2019 - Aktuell
Responsibilities: Work within our ticketing system to create detailed work logs and technical documentation. Help users implement the business plug-in. Troubleshooting technical issues. - Replicate, Elaborate, and Define. Handled cases via Email / Chat. Q&A testing. Creating and Documenting Bugs Testing and evaluating new technologies. Work closely with the engineering team on new features or bug fixes.

Customer Support

WallStreet.io
Juli 2021 - Juli 2022 (1 Jahr)
Manage large amounts of incoming tickets/inquiries Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure the resolution Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents Follow communication procedures, guidelines, and policies

Technical Specialist

Tan Link
Feb. 2022 - Juni 2022 (4 Monate, 3 Tage)
Identifying hardware and software solutions. Troubleshooting technical issues. Diagnosing and repairing faults. Resolving network issues. Installing and configuring hardware and software. Speaking to customers to quickly get to the root of their problem. Providing timely and accurate customer feedback. Talking customers through a series of actions to resolve a problem. Following up with clients to ensure the problem is resolved. Providing support in the form of procedural documentation.

Ausbildung

Bachelor of Applied Science (B.A.Sc.) | Metropolitana Academy

Universidad Tecnológica Centroamericana, Honduras 2011 - 2014
(3 Jahre)

Kontaktieren Sie Oscar M. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden

Ähnliche Vorzeigeprojekte ansehen

Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.