Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$15 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
inawayan, philippines
$15 USD / Stunde
Es ist derzeit 8:08 AM hier
Beigetreten am Mai 20, 2020
0 Recommendations

Heidie D.

@sachanim

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
0%
0%
$15 USD / Stunde
Flagge von PHILIPPINES
inawayan, philippines
$15 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

DATA ENTRY, TECH SUPPORT, QA, OPS SUPERVISOR

3-5 experience in online customer service or operations. • 17 years work experience as customer support through channels like email, phone and chat • Operations Supervisor of 30 headcounts in a team • Data entry from spreadsheet to database or CRM • Product Research and Dropshipping • Online Researcher • Quality Analyst • Esl teacher • Experienced virtual assistant • worked as Executive secretary and admin staff of various companies • Email management • social media management. • project management experience • Knowledge of customer service software, and best practices • Good problem solving and analytical skills • Thorough understandinßg of entire eCommerce processes from conversion to fulfillment to customer service • Operational/function understanding of eCommerce technologies and websites • proactive in identifying, resolving and communicating challenges • Able to work at a detailed level while maintaining an overall project perspective • Good organizational and time management skills • Possess excellent follow-up capabilities, ability to prioritize and handle several projects simultaneously • Listen to calls and coach agents

Kontaktieren Sie Heidie D. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Erfahrung

CALL COACH SPECIALIST

call coach total selling solutions
März 2019 - Aktuell
Listen and evaluate calls specific to QA Guidelines.

OPERATIONS SUPERVISOR

TELEPERFORMANCE PHILIPPINES
Jan. 2015 - März 2020 (5 Jahre, 2 Monate)
Handles at least 23 agents for a Telco account. Monitor, observe, and coach agents.

FASHION SPECIALIST / RETENTION

OFFSOURCING PHILIPPINES.
Jan. 2012 - Feb. 2015 (3 Jahre, 1 Monat)
Handles queries of clients in the US for a fashion line. Process order and RMA. Saves customer from cancelling a subscription.

Kontaktieren Sie Heidie D. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden
Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.