Profil-Titelbild
Sie folgen nun
Fehler beim Folgen des Nutzers.
Dieser Nutzer erlaubt es nicht, dass andere Nutzer ihm folgen.
Sie folgen diesem Nutzer bereits.
Ihr Mitgliedschaftsplan bietet nur 0 Folgen an. Upgraden Sie hier.
Erfolgreich entfolgt
Fehler beim Nichtfolgen des Nutzers.
Sie haben erfolgreich empfohlen
Fehler beim Empfehlen des Nutzers
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte aktualisieren Sie die Seite und versuchen Sie es erneut.
E-Mail erfolgreich bestätigt.
Avatar des Nutzers
$10 USD / Stunde
Flagge von HONDURAS
san pedro sula, honduras
$10 USD / Stunde
Es ist derzeit 12:57 PM hier
Beigetreten am November 21, 2016
0 Empfehlungen

Yenni V.

@YenniV

0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / Stunde
Flagge von HONDURAS
san pedro sula, honduras
$10 USD / Stunde
N/A
Abgeschlossene Arbeiten
N/A
Budgetgerecht
N/A
Pünktlich
N/A
Wiedereinstellungsrate

Call Center Engagement Supervisor

I´m a responsible person with expertise in writing, typing, translation, customer services, call center, multi tasking, sense of urgency, tutoring etc.

Kontaktieren Sie Yenni V. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Bewertungen

Änderungen gespeichert
Hier keine Bewertungen zu sehen!

Erfahrung

Supervisor

Startek
Dez. 2011 - Aktuell
My role as a Supervisor is delivery training, and preparing call center representatives to respond to customer questions and complaints and troubleshoot problems with services or products. Ensuring agents understand and comply with all call center objectives, performance standards, and policies. Sending daily updates to Operations.

Customer Care Representative

Startek
Nov. 2011 - Aktuell
I worked as a customer care presentative for 1 year. Taking calls from customers answering questions or addressing any concerns they may have. My work included handling many inbound and outbound calls to and from customers, listening to customers needs or issues and providing helpful solutions to their problems. After 6 months later I was promoted to the Quality department in charge of listening calls and delivering feedback to the agents. Currently working as a Supervisor.

English Language teacher

Institute Bilingual Perfect
Juni 2009 - Nov. 2011 (2 Jahre, 5 Monate)
I was in charge of planning, preparing teaching materials and delivering lessons. Helping students improve their listening, speaking, reading and writing skills,checking and assessing students work.

Ausbildung

International Relationship

Universidad Tecnológica Centroamericana, Honduras 2014 - 2018
(4 Jahre)

English

Honduras 2009 - 2010
(1 Jahr)

Qualifikationen

Basic Korean language

Escuela de Cultura y Arte Humana
2021
I learned basic Korean how to keep a conversation.

Customer Service

Infop
2010
In this training I learned how to improve my multi tasking skills, be patient, confident, provide an excellent customer satisfaction, empathize.

Kontaktieren Sie Yenni V. bezüglich Ihres Jobs

Melden Sie sich an, um Details im Chat zu besprechen.

Verifizierungen

Präferenz-Freelancer
Identität verifiziert
Zahlung verifiziert
Telefon verifiziert
E-Mail verifiziert
Facebook verbunden
Vorheriger Nutzer Nächster Benutzer
Einladung erfolgreich zugesendet!
Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.