Find Jobs
Hire Freelancers

Customer Support for Spain - native Spanish based in Spain

$10-30 USD

Geschlossen
Veröffentlicht vor fast 10 Jahren

$10-30 USD

Bezahlt bei Lieferung
We are looking for a person from Spain, based in Spain for Customer Support. To be able to communicate with our logistics department and give feedback when needed, to call customers for order and address confirmation, to be honest and to be communicative and result-orientated. To have experience in dealing with customer service, telemarketing or other similar job in the field of sales and marketing. Time/ duration: Daily/ from Monday to Friday/ in the morning (to be agreed with the logistics manager)/ 3-4 hours, second and third calls if needed. Instructions for the job position are attached.
Projekt-ID: 6002941

Über das Projekt

7 Vorschläge
Remote Projekt
Aktiv vor 10 Jahren

Möchten Sie etwas Geld verdienen?

Vorteile einer Ausschreibung auf Freelancer

Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitrahmen fest
Für Ihre Arbeit bezahlt werden
Skizzieren Sie Ihren Vorschlag
Sie können sich kostenlos anmelden und auf Aufträge bieten
7 Freelancer bieten im Durchschnitt $23 USD für diesen Auftrag
Avatar des Nutzers
¡Hi! Im interested in your project and I have the skills to do the job, I ve the experience and I speak spanish, if you want you cant try and you'll se Im able to do this job. I hope you take my bid. Regards.
$10 USD in 7 Tagen
5,0 (1 Bewertung)
2,8
2,8
Avatar des Nutzers
A proposal has not yet been provided
$35 USD in 10 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Hello, I have worked in telemarketing for several years, so I have the necessary experience. As I said in your project, and I am a communicative person with focus on results. I have friendly dealings with people Now i am leaving in Spain I'd love to work on your project Regards Marcela
$25 USD in 30 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Hi, I love to work on your project I have years of experience in telemarketing, I have good dealing with people and I am focused on results.
$25 USD in 3 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
SPANISH ASSISTANT I have more than 20 years experience working for different position as a, Secretary, Administrative officer, Personal Assistant, Receptionist with Spanish-English, Tour operator and Telemarketing working for Spanish, British and American companies. Along the years I have developed good skills as Telephone Assistant ( inbound and outbound calls ), Customer Services for different departments, Sales, Online Shops, RRHH, Insurance, Telemarketing, Translation, Private Health company, and personal attention with the public, mostly with foreign people after several years working in London. I am organized person with great capacity of working individually as a part of a team. I believe that I could be a great help to your department, with my previous experience, knowledge and all my dedication. I always ready to learn new task.
$20 USD in 1 Tag
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0

Über den Kunden

Flagge von BULGARIA
Budapest, Bulgaria
5,0
33
Mitglied seit Okt. 15, 2013

Kundenüberprüfung

Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.