Find Jobs
Hire Freelancers

Swedish customer service operator Full-Time

$30-250 USD

Geschlossen
Veröffentlicht vor 17 Tagen

$30-250 USD

Bezahlt bei Lieferung
We are looking for a remote Swedish speaker operator for a customer service job . 8 hours/day, Monday - Friday. Central Europe working hours. Inbound and email customer service for an online shop. 1 week test. Bid with your cheap cost per 10 hours. Please write a couple of line of your self or better send a CV. Thank you
Projekt-ID: 38058267

Über das Projekt

5 Vorschläge
Remote Projekt
Aktiv vor 11 Tagen

Möchten Sie etwas Geld verdienen?

Vorteile einer Ausschreibung auf Freelancer

Legen Sie Ihr Budget und Ihren Zeitrahmen fest
Für Ihre Arbeit bezahlt werden
Skizzieren Sie Ihren Vorschlag
Sie können sich kostenlos anmelden und auf Aufträge bieten
5 Freelancer bieten im Durchschnitt $66 USD für diesen Auftrag
Avatar des Nutzers
My duty is to provide you with good service and I have a three year conversion option so you can get more service for less money.
$40 USD in 3 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
With my background as a Swedish translator, I am more than equipped to handle the customer service position you have available. Being able to navigate through various languages has made me adaptable and quick on my feet, traits that are essential in a customer service role. Over the course of 5 years, I have honed my skills in efficient communication and problem-solving, both vital aspects in an inbound and email customer service position like this one. My proficiency in multiple languages also extends to English which aligns perfectly with your requirement for a Central European work schedule. Additionally, being a dedicated writer, I bring not only professional conversational skills tailored for different customers but also highly developed written communication skills that can assist swiftly and accurately over email interactions. Moreover, with my commitment to delivering high-quality work, I'll treat the one week test of this position as an opportunity to showcase what I can bring to your company every day as a full-time employee. With me onboard, ensuring smooth communication and building long-lasting relationships with your customers would be a piece of cake!
$30 USD in 1 Tag
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
I would like to work with your company, I can speak English Swedish and Amharic and I can work the 8-hour shift. I am sociable and have a good manner. I am flexible and easy to understand.
$50 USD in 1 Tag
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0
Avatar des Nutzers
Hello! I am originally a freelancing translator, but I saw your post and got intrested. I do have my own PC, headset with microphone etc. I have good service mind and I am also a problem solver on the positive side. I would like to know more about your company, what kind of products youre offering etc. In case of further contact and interest I can send you my CV to you. Best regards Therese
$180 USD in 7 Tagen
0,0 (0 Bewertungen)
0,0
0,0

Über den Kunden

Flagge von MOLDOVA, REPUBLIC OF
chisinau, Moldova, Republic of
4,9
24
Zahlungsmethode verifiziert
Mitglied seit März 10, 2013

Kundenüberprüfung

Danke! Wir haben Ihnen per E-Mail einen Link geschickt, über den Sie Ihr kostenloses Guthaben anfordern können.
Beim Senden Ihrer E-Mail ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.
Registrierte Benutzer Veröffentlichte Jobs
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Vorschau wird geladen
Erlaubnis zur Geolokalisierung erteilt.
Ihre Anmeldesitzung ist abgelaufen und Sie wurden abgemeldet. Bitte melden Sie sich erneut an.